knäckepizza

Vi älskar pizza, men inte känslan av en stenklump i magen. vi är därför så tacksamma för min systers tips om att göra pizza på runt knäckebröd. 
 
 
 
Ta ett runt knäckebröd och lägg på tomatsås. Om man vill snabba upp det så bred ut krossade tomater och krydda med pizzakrydda, salt, peppar osv. 
Lägg på riven ost och sedan övriga ingredienser du vill ha på. In i ugnen på 200c tills den fått fin färg. 
 
Jag har här toppat med soltorkade tomater, mozzarella, zucchini, tomater, paprika, oliver och grönkål. 
 
Smaklig måltid!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Min vegetariska receptbank

Som ny fantast inom den vegetariska matvärlden behöver jag samla goda recept. min strävan är att hitta recept med stor variation, högt varierat näringsinnehåll och som både vi vuxna och våra barn uppskattar.

RSS 2.0